忆•味道

有一点点的甜甜,一点点酸酸,一点点苦苦和一点点辣辣的......

我,到底是个怎样的女孩?
我自己不知道,
或许我自己本身清楚的不得了,但就是不知道~

昨天劳动节,本是很开心的节日……
因为我亲爱的老豆带我们上云顶一日游……
我是有召几个KL的朋友上去跟我一起玩,
但几乎全部都不能来,不过也还好,
因为本来是我的家庭日……所以没有特别失望~
但是我万万没有想到他会一个人上云顶找我,
坦白说,我并没有特别高兴~
或许我真的很无情,当我不爱就真的是不爱了
他一个人上来,让我突然处在尴尬阶段,
整天都提不起精神,
我记得我有告诉过他,如果全部人都不能去,
那他可以不用来找我的,
因为我不是很想单单对着他一个跟我的家人~
回的时候,更让我生气于他的扭捏与犹豫~~
我知道我这样刻意跟他保持距离对他很不好,
但是我真的觉得这样子的时候,
无情更胜有情,无声更胜有声~~

0 comments:

Post a Comment

by Titi Tan... Powered by Blogger.

pRoFiLe

My photo
Butterworth, Penang, Malaysia
I think I am a little muddled sometimes and persist in somethings like if I want to do it by my way then I will just go ahead. Well, I am also wild imaginings and be very susceptible to satire. I am also pleasure seeking and curious. Erm..my friends said I am slow in reacting like if I am in dangerous situation, but I still can just stand there to wait the dangerous come towards me...Haha..

Link

Followers

Archievement Blog

Sample Widget