忆•味道

有一点点的甜甜,一点点酸酸,一点点苦苦和一点点辣辣的......

看到这篇的朋友们~~~
你们没搞错,
我和他都恢复单身了……
别担心,我们没有任何的争执,
只是因为更了解彼此而决定不在一起的……
以后的事,以后才知道,
我们不排除以后还有在一起的可能,如果缘未尽……
他很大方,而我这个人很小气又自私,
所以认真说起来是我耽误了他,
那我选择开口说放手……
我们仍然会是很好的朋友,
所以朋友们,谢谢你们对我们的祝福,
我们会带着你们的祝福继续成长,
找寻更适合自己的生活方式~
一起加油吧~~
迪尔,要加油哦~~~~为你的前途,一定要坚持哦

2 comments:

加油,老友。。我会永远支持你。。
虽然我们已很久没见面了,但我没忘记你。。。
你也不可以忘记我!!哈哈

我当然不会忘记你啦~~你可是我的麻吉姐妹的其中之一耶~~~

Post a Comment

by Titi Tan... Powered by Blogger.

pRoFiLe

My photo
Butterworth, Penang, Malaysia
I think I am a little muddled sometimes and persist in somethings like if I want to do it by my way then I will just go ahead. Well, I am also wild imaginings and be very susceptible to satire. I am also pleasure seeking and curious. Erm..my friends said I am slow in reacting like if I am in dangerous situation, but I still can just stand there to wait the dangerous come towards me...Haha..

Link

Followers

Archievement Blog

Sample Widget