忆•味道

有一点点的甜甜,一点点酸酸,一点点苦苦和一点点辣辣的......

昨晚下飞机
坐上爸爸的车
感觉很棒
能回到自己家的感觉真好
最想念我的贝贝
送完佛丽妈咪回家后
我们也回到自己的家
我们整家人睡在一起
不过睡到半夜
贝贝踢到我没有位子睡
然后三更半夜
我跑回自己房间睡
今天起来超累的
结果又睡了一下午
晚上去“才能园大威”
吃晚餐
然后回来试新年衣
给阿姨和欣怡表姐看

好想他呀
发现自己好像变的很依赖他耶
不管做什么
都会想着他
跟妈咪说话时
也会无意的谈到他
发现自己很白痴
哈哈

回来的我
没有心做功课
想睡觉多一点
想看戏多一点
该怎么办叻?

好咯
真的要开始做功课了
我的他也在努力赶功课呢
我要和他一起加油
“发一挺”

晚安
圣诞节快乐哦

0 comments:

Post a Comment

by Titi Tan... Powered by Blogger.

pRoFiLe

My photo
Butterworth, Penang, Malaysia
I think I am a little muddled sometimes and persist in somethings like if I want to do it by my way then I will just go ahead. Well, I am also wild imaginings and be very susceptible to satire. I am also pleasure seeking and curious. Erm..my friends said I am slow in reacting like if I am in dangerous situation, but I still can just stand there to wait the dangerous come towards me...Haha..

Link

Followers

Archievement Blog

Sample Widget