忆•味道

有一点点的甜甜,一点点酸酸,一点点苦苦和一点点辣辣的......

是我的错
才让远在天边的你
无法近在眼前
不奢求你能原谅我
但愿你能过得更好
你将是我心中永远的遗憾
对不起
无法让你感受到我有多爱你
多期盼你

老天爷爷
是我犯下的错
请容我赎罪
但愿在每一个
不管是
日出或是日落的时候
他可以收到我的祝福
可以听见我心中的祈祷

这整个星期
因为体力不支
终于病倒了
格里和坲丽妈咪
一直在我身边
照顾我陪着我

昨天
飞哥,坲丽妈咪,格里和我
去SUNWAY PYRAMID
逛街
嘻嘻,我们4个一起在
GIORDANO买了
4种笑脸的衣服
然后就换上
很开心
因为好久都
没有试过这样一起
做一件事的感觉了
然后过后
我们就去CITY HARVEST CHURCH
唱圣歌,听圣经解说
坲丽妈咪送我
一个圣诞老人的大大锁匙圈
嘻嘻
将会在FACEBOOK上传

回来,看终极三国一下就睡了~
今天又要为功课
“发一挺”
了~~~

3 comments:

Lao po the mistake i will bear it with me till te end....thanx for forgiven me, give me the peace in my heart..for what i may have done i hurt you physically and mentally..

Take care la gal~~ ah mi no matter what also will help you and accompany you...Love you*hug*hehe~~~

thx mi...muackss...love u too..

Post a Comment

by Titi Tan... Powered by Blogger.

pRoFiLe

My photo
Butterworth, Penang, Malaysia
I think I am a little muddled sometimes and persist in somethings like if I want to do it by my way then I will just go ahead. Well, I am also wild imaginings and be very susceptible to satire. I am also pleasure seeking and curious. Erm..my friends said I am slow in reacting like if I am in dangerous situation, but I still can just stand there to wait the dangerous come towards me...Haha..

Link

Followers

Archievement Blog

Sample Widget