忆•味道

有一点点的甜甜,一点点酸酸,一点点苦苦和一点点辣辣的......


亲爱的表兄弟姐妹,我好想念你们啊~
自云顶回来后,我就一直赶功课~~好累啊~~
欣怡也回去她的‘森林’了,也在赶功课~~
好怀念啊~~
我想下一次聚会,应该是明年农历新年了吧~~
好想回家啊~~呜~~
这次九月,我的烂学院碰巧遇到大考~~
没得跟去上海世博会,真讨厌啊~~~

星期二,
我和我的组员在格里的家拍
3分钟短片~~
早上,我带即食面去他家打算煮来当早餐
因为肯尼老大的迟到,
所以我们也迟到~~
去到格里家,
格里,飞哥和芭乐帮我煮~~
很好吃一下噢~~
以上就是那盘面啦~~

昨晚,
我吵橙橙带我去有东坡肉的地方吃晚餐~~
结果我们就去了美景發~~
我们叫了铁板豆腐,清蒸雪鱼和东坡肉~~
总共吃了RM105.75~~
好贵啊~~
不过很有饱足感噢~~

又要赶功课了~~~大家加油哦~~

如果可以,请到
支持我的手指教数学网站噢~~~
因为我的教授说
要有人留言,
才证明我的idea能work~~~

谢谢噢~~~

0 comments:

Post a Comment

by Titi Tan... Powered by Blogger.

pRoFiLe

My photo
Butterworth, Penang, Malaysia
I think I am a little muddled sometimes and persist in somethings like if I want to do it by my way then I will just go ahead. Well, I am also wild imaginings and be very susceptible to satire. I am also pleasure seeking and curious. Erm..my friends said I am slow in reacting like if I am in dangerous situation, but I still can just stand there to wait the dangerous come towards me...Haha..

Link

Followers

Archievement Blog

Sample Widget